Serwis
Oferujemy opiekę serwisową dostosowaną do oczekiwań klientów na podstawie warunków zapisanych w karcie gwarancyjnej czy też indywidualnej umowy serwisowej.

Po zainstalowaniu urządzeń, bądź uruchomieniu systemu u Klienta, SOMAR prowadzi w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przeglądy, naprawy elementów i zespołów systemów oraz urządzeń przeznaczonych do monitorowania maszyn oraz urządzeń pochodzących z własnej sprzedaży.

Nasza kadra inżynierów i techników świadczy również telefoniczne wsparcie, pomagając w rozwiązaniu problemów technicznych.

Serwis w/w systemów funkcjonuje całodobowo. Zgłoszenia prosimy kierować pod niżej wymienione adresy:
Telefony kontaktowe od poniedziałku do piątku w godz. 7 – 16:
+48 32 359 71 00 – Biuro Zarządu
Telefony kontaktowe od poniedziałku do piątku po godz. 16 oraz w soboty i niedziele:
Serwis systemów:
+48 32 359 71 00 – Biuro Zarządu
E-mail: [javascript protected email address]